A jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében oldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk. Weboldalunk böngészésével elfogadod a cookie-k alkalmazását, de a beállításokat módosíthatod.  További információ

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási költség magyarországi szállítási címre már 1.290.- Ft-tól elérhető.

Részletes tájékoztatást a szállítási díjakról ide kattintva talál.

25.000 forint megrendelési érték felett a szállítás ingyenes.

Az alábbi szállítási módok közül választhat:

Kiszállítást végző partnerünk a Magyar Posta (MPL). Az általunk előre jelzett érkezési/kiszállítási időpontot a szállító partnerünkkel kötött, életben lévő és érvényes szerződésünkben rögzített határidők alapján számoljuk, azonban a Posta munkájára nincsen ráhatásunk.

A szállító partner hibájából eredő, az általunk előre jelzett várható érkezési/kézbesítési időpontnál későbbi teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni!

1. Postán maradó kiszállítás:        990.- Ft

Ezen szállítási mód esetén a 990.- Ft alapdíjon felül 300.- Ft csomagolási és logisztikai díjat számítunk fel, amely a szerződéstől való elállás esetén nem kerül visszatérítésre!

- Küldeményét kérheti postán maradóként az országosan több mint 2500 postahivatal bármelyikébe.

A küldemény érkezéséről a Magyar Posta email-ben illetve SMS-ben küld értesítést.

Az Önnek megfelelő PostaPontot az alábbi térképes lista segítségével is ki tudja választani (katt ide).

Kérjük a megrendelési folyamat során válassza ki a kívánt postahivatal pontos címét.

2. PostaPontra ill. Csomagautomatába való kiszállítás:           990.- Ft

Ezen szállítási mód esetén a 990.- Ft alapdíjon felül 300.- Ft csomagolási és logisztikai díjat számítunk fel, amely a szerződéstől való elállás esetén nem kerül visszatérítésre!

Küldeményét kérheti PostaPontra mely országosan több száz MOL töltőállomáson és COOP üzletben érhető el, azok nyitva tartása alatt.

       - Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenni, ha az amúgy is útba eső MOL kutat vagy COOP üzletet választja.

       - Nincs várakozás, nem kell a munkahelyen vagy otthon várni a csomag érkezését, a rendelés bármikor, egyszerűen és gyorsan átvehető.

- Kérheti az ország jelenleg több száz pontján, városok forgalmas helyeire kihelyezett korszerű  Csomagautomaták  valamelyikébe is.

A küldemény érkezéséről a Magyar Posta email-ben illetve SMS-ben küld értesítést.

Ebben az esetben csak bankkártyás és előre utalásos fizetést fogadunk el.

Az Önnek megfelelő PostaPontot az alábbi térképes lista segítségével is ki tudja választani (katt ide).

Kérjük a megrendelési folyamat során válassza ki a kívánt PostaPont pontos címét.

3. Házhoz szállítás postai csomagként:      1.490.- Ft

Megrendelését a Magyar Posta munkatársai fogják csomagként házhoz szállítani Önnek. Szállítási idő 1-2 munkanap.

Házhoz szállítás hétköznap van és a 12 óráig leadott megrendelést tudjuk még aznap postázni.

4. Házhoz szállítás extra kéréssel:      1.990.- Ft

Amennyiben megrendelése kézbesítését a szokásos szállítási időnél (1-2 munkanap) későbbre (max. 1 hét), vagy biztos másnapi kézbesítéssel kéri, akkor választhatja ezt a szállítási módot. Csomagját a Magyar Posta munkatársai fogják házhoz szállítani az Ön által kért napon.

Ezen szállítási mód extra szolgáltatásnak minősül és a megrendelés értékétől függetlenül (a házhoz kézbesítési módhoz képest {1.490.- Ft}) + 500.- Ft felárral jár.

A felár a vásárló elállása esetén nem kerül visszatérítésre.

Az időpont kiválasztásánál kérjük vegye figyelembe, hogy csak hétköznap van postázás és házhoz szállítás is, és a 12 óráig leadott megrendelést tudjuk másnapi szállítással postázni. A péntek 12 óra utáni rendelésre csak keddi szállítást tudunk garantálni!

Kérjük a megrendelési folyamat végén a megjegyzés rovatba írja be a kívánt napot!

Kiszállítást végző partnerünk a Magyar Posta. Az általunk előre jelzett érkezési/kiszállítási időpontot az szállító partnerünkkel kötött, életben lévő és érvényes szerződésünkben rögzített határidők alapján számoljuk, de a Magyar Posta munkájára nincsen ráhatásunk.

A szállító partner hibájából eredő, az általunk előre jelzett várható érkezési/kézbesítési időpontnál későbbi teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni!

Mennyi időn belül szállítunk?

Szállítási idő 1-2 munkanap.

A 12 óráig beérkezett megrendeléseket - lehetőség szerint - még aznap feldolgozzuk és átadjuk a kiszállítást végző Magyar Postának, a 12 óra utáni megrendelések a következő munkanapon kerülnek postázása.

A csomag feladásáról e-mailben küldünk tájékoztatást, és a feladást követő 1-2 munkanapon várható annak kézbesítése.
A hétvégén beérkező megrendeléseket hétfőn dolgozzuk fel.

Az általunk előre jelzett érkezési/kiszállítási időpontot az szállító partnerünkkel kötött, életben lévő és érvényes szerződésünkben rögzített határidők alapján számoljuk. A szállító partner hibájából eredő, az általunk előre jelzett várható érkezési/kézbesítési időpontnál későbbi teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni!

Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretet?

A kiválasztott termék képe melletti "MÉRETTÁBLÁZAT" feliratra kattintva megnyíló információs ablak, illetve a „Mérettáblázat” menüpont tartalmazza a termékeinkre vonatkozó általánosan jellemző méreteket.

Az adott termék alapanyagától, fazonjától, szabásvonalától… stb. függően azonban ettől eltérések lehetnek.

Ha lényeges eltérés van a mérettáblázathoz képest, akkor azt a termék egyedi leírásában közöljük, ezért azt is érdemes figyelmesen áttanulmányozni.

Ha nem segít a mérettáblázat és a termékismertető sem, keresse ügyfélszolgálatunkat, és szívesen lemérjük a kinézett terméket.

Külföldről is rendelhetek?

Magyarországon kívüli szállítást kizárólag bankkártyás fizetéssel tudunk vállalni, abban az esetben ha a szállítási díjat teljes egészében a vásárló megfizeti. Ez a szomszédos országokba kb. 3.990.- és 9.990.- Ft között van, mely összeg a rendelési érték és annak súlya függvényében változik. A pontos összeget a termék(ek) kosárba rakása után, a kosár megtekintésekor, a szállítási ország kiválasztásakor láthatja. Amennyiben a kalkulált szállítási díj megfelel Önnek, rendelését feladhatja. Szállítási idő 3 - 9 munkanap. Ha kérdése van, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat!

Ha Ön a határ közelében lakik - vagy lehetősége van rokont, barátot, ismerőst megkérni a csomag átvételére - javasoljuk, hogy magyarországi postán maradóként, vagy valamely magyarországi Mol/Coop Posta Pontra rendeljen, hiszen így a külföldi szállítási díjtételeknél lényegesen kedvezőbb, akár ingyenes a szállítás.

A rendelési folyamat során rendszerünk - bármiféle elköteleződés nélkül - végigvezeti Önt minden eshetőségen, megnézheti a különböző szállítási, illetve fizetési lehetőségekhez kapcsolódó költségeket és ha úgy tetszik, visszaléphet az előző oldalra, fázisba.

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz az alábbi elérhetőségek bármelyikén:

Email: info@primusdivat.hu  Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-99/340-852 / hétfő - péntek: 10:00 - 18:00 óráig

Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresse elő a rendelése sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mail tartalmaz, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően a „Korábbi rendelések” menüpontban is megtalál!

Mi a teendőm, ha a csomag sérülten érkezik?

Kérjük, hogy a küldemény átvétele előtt vizsgálja meg annak sértetlenségét. Amennyiben sérült, az átvétel előtt kérje jegyzőkönyv felvételét.  Ugyanis, ha a sérülés következtében esetlegesen a termékek is sérültek, a reklamációt csak jegyzőkönyv megléte esetén tudjuk orvosolni.

Amennyiben olyan mértékben sérült a csomag, ami a termék károsodását valószínűsíti, akkor jegyzőkönyv felvétele mellett ne vegye azt át. Ebben az esetben kérje, hogy tüntessék fel az átvétel megtagadásának okát is! 

Amennyiben a csomagot annak sérülése miatt nem veszi át, kérjük feltétlenül értesítse erről webáruházunkat!

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Kérjük töltse ki a külön menüpont alatt elérhető "Elállási nyilatkozat"-ot, az ott leírt feltételek figyelembe vételével és küldje el e-mailben, postai úton vagy telefonon jelezze számunkra szándékát, írja le illetve mondja el, hogy mit mire szeretne cserélni. Miután ezt megtette küldje vissza részünkre a cserélni kívánt terméket. A termék megérkezése és leellenőrzése után postázzuk a csere terméket.  Az első cserét díjmentesen postázzuk.

Hová küldjem vissza a terméket?

Postacímünk a következő:  Primus divatruházat 9400 Sopron, Várkerület 43.

Visszakérhetem a termék árát is?

Természetesen. Kérjük töltse ki az "ÁSZF" menüpont alatt elérhető "Elállási nyilatkozat"-ot, az ott leírt feltételek figyelembe vételével és küldje el e-mailben, postai úton vagy telefonon jelezze számunkra szándékát. Miután ezt megtette küldje vissza részünkre a terméket. A visszatérítés mikéntjéről egyeztetünk Önnel. Lehetőség szerint mellékelje a bankszámla számát. A visszaküldés költsége ilyenkor a vásárlót terheli. A termék megérkezése és annak leellenőrzése után a lehető legrövidebb időn visszatérítjük a visszajáró összeget. Az elállási szándék jelzésére és a termék visszaküldésére 14 naptári nap áll rendelkezésére.

Mi történik, ha nem veszem át a megrendelésemet?

Csak akkor rendelje meg a terméket, ha komolyan is gondolja, mert a "megrendelem" gombra történő kattintással a Ptk.  (Magyarország Polgári Törvénykönyve)  szerint vásárlási ajánlatot tesz ezen termék(ek)re. A vételi ajánlat befogadásával és annak webáruházunk által e-mailben történő visszaigazolásával, Önnek fizetési kötelezettsége keletkezik.

Amennyiben a megrendelt termék(ek)et nem veszi át, azzal szerződést szeg, és köteles a webáruház ezzel kapcsolatosan felmerült költségeit (csomagolás, szállítás díja) megtéríteni.

Amennyiben Ön a megrendelést követően, de még a kisszállításra való átadási értesítés megkapása előtt él elállási, visszamondási jogával, úgy kérjük vegye fel e-mailben, vagy munkanapokon telefonon 10:00 – 17:00 óráig ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ezzel elkerülhető a termékek oda-vissza szállítása.

Tájékoztatjuk a Fogyasztót, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11.§. (1). bek. k.) pontja alapján a Fogyasztó köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit, ha a teljesítés megkezdését követően gyakorolja elállási jogát.

Amennyiben Ön a teljesítés megkezdését követően mondja fel a webáruházunkkal kötött szerződést és/vagy a terméket nem veszi át, akkor a csomag újbóli kiszállítására csak az át nem vett küldemény oda és visszaszállítási költségének valamint a megrendelés értékének előre utalással történő kifizetésével van lehetőség.

Jogos követelésünknek akár polgári peres úton is érvényt szerzünk.

Csak előzetes regisztrációval lehet vásárolni?

Nem. Webáruházunkban lehetőség van regisztrált és regisztráció nélküli vásárlásra is.

Miután a kiválasztott termékeket a kosárba tette, eldöntheti, hogy melyik vásárlási lehetőséget választja.

A regisztrációnál semmivel nem kérünk több adatot Öntől, mint a regisztráció nélküli vásárláskor.

Regisztrált vásárlóként azonban gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, figyelemmel kísérheti fiókjában korábbi rendeléseit és nem utolsó sorban bekerül törzsvásárlói rendszerünkbe(?)

Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?

Regisztrációja után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy értesítő üzenetet, többek között az alábbi szöveggel: „Felhasználói fiókja sikeresen elkészült, most már be tud lépni e-mail címével és a regisztrációkor megadott jelszóval.”

Ha nem kap ilyen üzenetet két dolog lehetséges:

- Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail...stb) kérdés nélkül a spam mappába teheti (gmail esetén esetleg a promóciók mappába), így ott is meg kell nézni.

- Ha nem kap ilyen üzenetet, akkor valószínűleg elgépelte e-mail címét, így feltétlenül keresse ügyfélszolgálatunkat a megadott időszakban telefonon, vagy írjon nekünk és szívesen segítünk!

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

A „Belépés” menüpontra kattintás után megjelenő oldalon, a „Regisztrált vásárló” ablakban található „Elfelejtett jelszó” funkcióra kattintva küldünk új jelszót a megadott e-mail címre, amivel be fog tudni lépni felhasználói fiókjába.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Igen, soproni üzleteink bármelyikében, a megrendelést követő 2, munkanap 18:00 óráig, szombaton 13:00 óráig.

Női üzletünk:   9400 Sopron, Várkerület 51.

Férfi üzletünk: 9400 Sopron, Várkerület 43.

Bankkártyás fizetéssel kapcsolatban vannak kérdéseim.

Kérdések és válaszok az internetes kártyás fizetésről ide kattintva találhatók.

További tájékoztatást a bankkártyás fizetésről ide kattintva olvashat.

Vannak törzsvásárlói kedvezmények a webáruházban?

Igen. Webáruházunkban - a regisztrált és visszatérő, újból rendelő vásárlóknak - törzsvásárlói kedvezményeket biztosítunk, mely az alábbiak szerint működik:

  • Aki már rendelt tőlünk - regisztrációt követően - összesen több, mint 30.000.- Ft értékben,  5% árengedményt kap a további vásárlásai értékéből*;

  • Ha a korábbi rendelések összértéke - egy éven belül - a 100.000.- Ft-ot meghaladja, a kedvezmény mértéke 10% -ra nő*.

  • Az értékhatárokba csak az átvett és kifizetett megrendelések, szállítási díj nélküli összege számít bele.

  • Az elért kedvezmény 12 hónapig érvényes az utolsó megrendeléstől számítva, tehát rendszeres vásárlás esetén - ha az eléri az összesített minimum értéket - gyakorlatilag állandó.

  • Amennyiben ezen idő alatt nem érkezik újabb megrendelés, a kedvezmény megszűnik és számítása újra indul.

* Az árengedmény a szállítási díjra nem vonatkozik!

Csak a felhasználói fiókba történő belépést követően leadott megrendelések rögzülnek, így csak azokat tudjuk a kedvezmény számításnál figyelembe venni!

Ha belépsz felhasználói fiókodba (a regisztrációnál megadott e-mail címeddel és jelszavaddal), a termékek eredeti ára helyett a csak Neked, mint törzsvásárlónak szóló engedményes árakat fogod látni. Egy-egy konkrét termékre kattintva az eredeti és engedményes ár és a kedvezmény összege is látható.

A korábbi rendeléseket a saját fiókban lehet megtekinteni.

Rendszerünk a teljesített vásárlások - szállítási díj nélküli - összértékét figyelembe véve, automatikusan beállítja a kedvezmény mértékét.

Aki a regisztráció nélküli vásárlást választja, az nem kerül be a törzsvásárlói kedvezmény-rendszerünkbe!

Amennyiben a regisztráció a már leadott megrendelés után történik meg - adatvédelmi okokból -, sajnos nem tudjuk társítani a folyamatban lévő megrendelést az létrehozott fiókhoz.

Keresés