Szállítás és fizetés
Kérjük, hogy az alábbi tájékoztatót figyelmesen olvassa végig!
Webáruházunk kosaras rendszerben, a lentebb részletezett feltételekkel, magyarországi szállítási címre történő rendeléssel működik.
Magyarországon kívüli szállítást - csak a környező országokba - kizárólag bankkártyás fizetéssel tudunk vállalni, abban az esetben ha a szállítási díjat teljes egészében a vásárló megfizeti. Ez a szomszédos országokba kb. 4.990.- és 9.990.- Ft között van, mely összeg a rendelési érték és annak súlya függvényében változik. A pontos összeget a termék(ek) kosárba rakása után, a kosár megtekintésekor, a szállítási ország kiválasztásakor láthatja. Amennyiben a kalkulált szállítási díj megfelel Önnek, rendelését feladhatja. Szállítási idő 4 - 9 munkanap. Ha kérdése van, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat!
Ha Ön a határ közelében lakik - vagy lehetősége van rokont, barátot, ismerőst megkérni a csomag átvételére - javasoljuk, hogy magyarországi postán maradóként, vagy valamely magyarországi Mol/Coop Posta Pontra rendeljen, hiszen így a külföldi szállítási díjtételeknél lényegesen kedvezőbb, akár ingyenes a szállítás.
A rendelési folyamat során rendszerünk - bármiféle elköteleződés nélkül - végigvezeti Önt minden eshetőségen, megnézheti a különböző szállítási, illetve fizetési lehetőségekhez kapcsolódó költségeket és ha úgy tetszik, visszaléphet az előző oldalra, fázisba.
Webáruházunkban lehetőség van regisztrált és regisztráció nélküli vásárlásra is.
A regisztrációnál semmivel nem kérünk több adatot Öntől, mint a regisztráció nélküli vásárláskor.
Csak azokat az adatokat kérjük megadni, ami a megrendelés teljesítéséhez feltétlenül szükséges (név, cím, email, telefonszám).
Regisztrált vásárlóként adatait elmentjük, így a következő alkalommal már gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, figyelemmel kísérheti fiókjában korábbi rendeléseit, módosíthatja adatait és nem utolsó sorban bekerül törzsvásárlói rendszerünkbe(?)
FONTOS:
Vásárlásnál vegye figyelembe, hogy a termékek mérete az adott fazontól és alapanyagtól függően az azonos méretjelzés ellenére is eltérő lehet, ezért a termékleírásokat figyelmesen tanulmányozza át.
Szeretnénk felhívni a figyelmét arra is, hogy különböző monitorokon, illetve eszközökön (okos telefon, tablet, laptop, asztali számítógép) a termékek színe az eredetitől eltérő lehet.
Ha a rendeléssel kapcsolatban bizonytalan, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol felmerülő kérdéseire választ kap!
Webáruházunkban található termékek hazai gyártásúak, mindegyike kis szériában készül, ennek megfelelően csak korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. Kínálatunk hetente többször is frissül, új termékek érkeznek, a régebbiek kifutnak.
A termék, a méret és a darabszám kiválasztása után kattintson a „kosárba” jelölőgombra. A kosárban rögtön látni fogja a szállítási költségeket is, innen bármikor visszaléphet, illetve törölheti a kosár tartalmát, vagy folytathatja a megrendelés folyamatát.
Szállítási költségek (csak Magyarországra érvényes!):
25.000.- Ft alatti rendelés esetén a szállítási díj bruttó 1.290.- Ft -tól,
25.000.- Ft felett a szállítás ingyenes.
Szállítási idő 1-2 munkanap. A 12:00 óráig beérkezett megrendeléseket tudjuk még aznap postázni.
Kiszállítást végző partnerünk a Magyar Posta (MPL). Az általunk előre jelzett érkezési/kiszállítási időpontot a szállító partnerünkkel kötött, életben lévő és érvényes szerződésünkben rögzített határidők alapján számoljuk, azonban a Posta munkájára nincsen ráhatásunk..
A szállító partner hibájából eredő, az általunk előre jelzett várható érkezési/kézbesítési időpontnál későbbi teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni!
Az alábbi szállítási módok közül választhat:
1. Postán maradó kiszállítás: 990.- Ft
Ezen szállítási mód esetén a 990.- Ft alapdíjon felül 300.- Ft csomagolási és logisztikai díjat számítunk fel, amely a szerződéstől való elállás esetén nem kerül visszatérítésre!
- Küldeményét kérheti postán maradóként az országosan több mint 2500 posta bármelyikébe.
A küldemény érkezéséről a Magyar Posta email-ben illetve SMS-ben küld értesítést.
Kérjük a megrendelési folyamat során válassza ki a kívánt postahivatal pontos címét.
2. PostaPontra ill. Csomagautomatába való kiszállítás: 990.- Ft
Ezen szállítási mód esetén a 990.- Ft alapdíjon felül 300.- Ft csomagolási és logisztikai díjat számítunk fel, amely a szerződéstől való elállás esetén nem kerül visszatérítésre, valamint csak bankkártyás fizetést vagy előre utalást tudunk elfogadni!
- Küldeményét kérheti PostaPontra mely országosan több száz MOL töltőállomáson és COOP üzletben érhető el, azok nyitva tartása alatt.
- Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenni, ha az amúgy is útba eső MOL kutat vagy COOP üzletet választja.
- Nincs várakozás, nem kell a munkahelyen vagy otthon várni a csomag érkezését, a rendelés bármikor, egyszerűen és gyorsan átvehető.
- Kérheti az ország jelenleg több száz pontján, városok forgalmas helyeire kihelyezett korszerű Csomagautomaták valamelyikébe is.
A küldemény érkezéséről a Magyar Posta email-ben illetve SMS-ben küld értesítést.
Kérjük a megrendelési folyamat során válassza ki a kívánt PostaPont pontos címét.
3. Házhoz szállítás postai csomagként: 1.490.- Ft
Megrendelését a Magyar Posta munkatársai fogják csomagként házhoz szállítani Önnek. Szállítási idő 1-2 munkanap.
Házhoz szállítás hétköznap van és a 12 óráig leadott megrendelést tudjuk még aznap postázni.
4. Házhoz szállítás extra kéréssel: 1.990.- Ft
Amennyiben megrendelése kézbesítését a szokásos szállítási időnél (1-2 munkanap) későbbre (max. 1 hét), vagy biztos másnapi kézbesítéssel szeretné, akkor választhatja ezt a szállítási módot. Csomagját a Magyar Posta munkatársai fogják házhoz szállítani az Ön által kért napon.
Ezen szállítási mód extra szolgáltatásnak minősül és a megrendelés értékétől függetlenül (a házhoz kézbesítési módhoz képest {1.490.- Ft}) + 500.- Ft felárral jár.
A felár a vásárló elállása esetén nem kerül visszatérítésre.
Az időpont kiválasztásánál kérjük vegye figyelembe, hogy csak hétköznap van postázás és házhoz szállítás is, és a 12 óráig leadott megrendelést tudjuk másnapi szállítással postázni. A péntek 12 óra utáni rendelésre csak keddi szállítást tudunk garantálni!
Kérjük a megrendelési folyamat végén a megjegyzés rovatba írja be a kívánt napot!
Kiszállítást végző partnerünk a Magyar Posta. Az általunk előre jelzett érkezési/kiszállítási időpontot az szállító partnerünkkel kötött, életben lévő és érvényes szerződésünkben rögzített határidők alapján számoljuk, de a Magyar Posta munkájára nincsen ráhatásunk.
A szállító partner hibájából eredő, az általunk előre jelzett várható érkezési/kézbesítési időpontnál későbbi teljesítésért nem tudunk felelősséget vállalni!
Az alábbi fizetési módok közül választhat:
1. Utánvétes fizetés: A megrendelt terméke(ke) ellenértékét Ön az átvételkor, utánvéttel fizeti ki. Az utánvétkezelés díja 490.- Ft, amely a szerződéstől való elállás esetén nem kerül visszatérítésre.
2. Előre utalás: Lehetőség van a vételár és a szállítási díj bankszámlára történő előre utalására is. Ebben az esetben a rendelés visszaigazoló email-ben küldjük el Önnek a számlaszámot, ahova a végösszeget utalnia kell. Kérjük válassza az azonnali fizetési megbízást! A megrendelt terméke(ke)t a vételár beérkezése után postázzuk. Amennyiben az utalást csak később tudja teljesíteni arról feltétlenül értesítse webáruházunkat! Ha az átutalás a megrendelést követő munkanap 18:00 óráig nem érkezik meg és egyeztetés nem történt a későbbi fizetésről, töröljük azt. Az előre utalásos fizetésnek nincsen plusz költsége.
3. Bankkártyás fizetés: A megrendelés leadása során rendszerünk átirányítja Önt a biztonságos banki fizető oldalra, ahol a megrendelés ellenértékét kiegyenlítheti. Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A bankkártyás fizetésnek nincsen plusz költsége.
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard / Maestro, a VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió erős ügyfélhitelesítési irányelvének (PSD2) megfelelően változhat az online bankkártyás fizetés jóváhagyásának menete. Ha fennakadást tapasztal a fizetési folyamat során, kérjük, tájékozódjon a változásokról a bankkártyáját kibocsátó banknál.
További tájékoztatást a bankkártyás fizetésről ide kattintva olvashat.
Kártyás fizetés esetén a megrendelés házhoz szállítását a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg. A kártyás fizetés a CIB Bank biztonságos szerverén keresztül történik, a CIB bank fizetési oldalán, mely automatikusan jelenik meg a megrendelés jóváhagyását követően. A szükséges bankkártya adatok bevitele után a Fizetés gombra kattintva a fizetés végrehajtásra kerül. A fizetés megtörténtéről a rendszer visszaigazolást küld, majd visszairányítja a megrendelőt a webáruházba, ahol a fizetésről szintén visszaigazolást kap. Amennyiben a CIB Bank a bankkártyás fizetést valamilyen okból visszautasítja, a megrendelő a rendelést a visszaigazoló emailben található linken keresztül is befizetheti.
4. Személyes átvétel, készpénzes fizetéssel: A megrendelt terméke(ke)t soproni üzleteinkben is át lehet venni, (Női üzlet: 9400 Sopron, Várkerület 51, férfi üzlet: 9400 Sopron, Várkerület 43.) ez esetben természetesen nincsen szállítási díj. Személyes átvétel választása esetén a megrendelést követő nap záróráig (hétköznap 18 óráig, szombaton 13 óráig) kell átvenni a terméket valamelyik soproni üzletünkben, illetve lehetőség van személyes egyeztetésre is a megadott elérhetőségek bármelyikén.
Amennyiben a fentebb jelzett időpontig a megrendelt termék(ek)et nem veszi át, rendelését töröljük.
A megrendelőlap kitöltésénél kérjük, csak valós adatokat adjon meg.
Szállítási címként olyan címet adjon meg melyen napközben tartózkodik. Megadható munkahelyi cím is, amennyiben az átvétel megoldható.
A rendelés leadását követően a webáruházunk (néhány perc múlva, de legkésőbb 48 órán belül) az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küld. Ez a visszaigazolás jelzi, hogy a rendelés beérkezett a vevőszolgálathoz, azt befogadtuk és feldolgozása elkezdődött.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megadott személyes adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek)re vonatkozó azonosító adatokat, a választott fizetési és szállítási módot, a rendelés sorszámát valamint a webáruház rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit, illetve a vásárlónak a megjegyzés rovatba beírt üzenetét.
Ha ilyen e-mailt nem kap, akkor lehetséges:
- hogy rosszul írta be az e-mail címét;
- vagy a rendelés elküldése nem volt sikeres.
Ebben az esetben feltétlenül hívja az ügyfélszolgálatot!
Amennyiben a Fogyasztó nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt 48 órán belül, úgy Fogyasztó mentesül ajánlati kötöttsége alól.
Ha Ön a rendelése leadását követően hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben, kérjük haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot webáruházunkkal e-mailben vagy ügyfélszolgálati időben telefonon, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
Ha Ön még nem rendelt tőlünk és a megadott adataiban lényeges ellentmondást, eltérést tapasztalunk, valamint a termék jellemzői az általánostól nagymértékben eltérnek, munkatársunk keresni fogja Önt telefonon, adat- illetve méretegyeztetés céljából.
Amennyiben az adatokban az előzetesen kalkulálthoz képest nincs változás, rendelését a megadott adatok mellett teljesítjük.
Ha a megrendelés teljesítésekor probléma adódna, mindenképpen felvesszük a kapcsolatot Önnel. Ezért nagyon fontos hogy helyes telefonszámot, és működő e-mail címet adjon meg.
Amennyiben a rendelt terméket nem tudjuk szállítani vagy a szállítási költség az előzetesen kalkulálttól eltér, ezt jelezzük Ön felé és Ön eldöntheti, hogy rendelését a megváltozott feltételek mellett is fenntartja-e. Ebben az esetben csak az Ön jóváhagyásával küldjük a megrendelt termék(ek)et.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszamondására.
Kérjük, hogy a küldemény átvétele előtt vizsgálja meg annak sértetlenségét. Amennyiben sérült, az átvétel előtt kérje jegyzőkönyv felvételét. Ugyanis, ha a sérülés következtében esetlegesen a termékek is sérültek, a reklamációt csak jegyzőkönyv megléte esetén tudjuk orvosolni.
Amennyiben olyan mértékben sérült a csomag, ami a termék károsodását valószínűsíti, akkor jegyzőkönyv felvétele mellett ne vegye azt át. Ebben az esetben kérje, hogy tüntessék fel az átvétel megtagadásának okát is!
Amennyiben a csomagot annak sérülése miatt nem veszi át, kérjük feltétlenül értesítse erről webáruházunkat!
Amennyiben az adatokban az előzetesen kalkulálthoz képest nincs változás, rendelését a fentebb közölt feltételek mellett teljesítjük.
Ha a megrendelés teljesítésekor probléma adódna, mindenképpen felvesszük a kapcsolatot Önnel. Ezért nagyon fontos hogy helyes telefonszámot, és működő e-mail címet adjon meg.
Amennyiben a rendelt terméket nem tudjuk szállítani vagy a szállítási költség az előzetesen kalkulálttól eltér, ezt jelezzük Ön felé és Ön eldöntheti, hogy rendelését a megváltozott feltételek mellett is fenntartja-e. Ebben az esetben csak az Ön jóváhagyásával küldjük a megrendelt termékeket.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelés visszamondására.
Csere, visszavétel:
Telefonon vagy e-mailben történő előzetes egyeztetés után - a Fogyasztó kérésére – webáruházunk lehetőséget biztosít a nem tetsző vagy méretben nem passzoló termék(ek) készleten lévő más termék(ek)re való cseréjére.
A cserét a mindenkori raktár készlet erejéig tudjuk teljesíteni.
A termék visszaküldésének költsége ebben az esetben a vásárlót terheli. Az első cserét díjmentesen postázzuk.
Az esetleges árkülönbözetet a Fogyasztó - a Szolgáltatóval telefonos vagy e-mailes egyeztetést követően – megfizeti, illetve ha a csere termék ára alacsonyabb, akkor a Szolgáltató a különbözetet visszatéríti.
Természetesen a cserét akkor tudjuk teljesíteni, amennyiben a terméket, annak tulajdonságai megállapításán túl (felpróbálás) még nem hordták, ill. más külső beavatkozáson (mosás, átalakítás, felhajtás, stb.) nem esett át.
Felhívjuk figyelmét, hogy a termék visszaküldése esetén utánvétes csomagot nem veszünk át!
A termékcsere esetén is az elállásra vonatkozó - az ÁSZF-ben szereplő – általános szabályok érvényesek.